piątek, 31 stycznia 2014

dej komcia

elo w sumie dawno nie pisalem bo nie bylo o czym ale zepsula mi sie jedna sluchawka dwa dni temu chyba i wieprz mi pisal jak to naprawic niestety nie mam do tego odpowiednich umiejetnosci zeby to naprawic wiec nic nie bede robic zeby to naprawic za to kupie sobie nowe sluchawki tylko nie wiem jakie dlatego mozecie mi w komentarzach polecac sluchawki dlaczego mam kupic akurat te budzet mysle ze tak do 200 zl moga byc takie male gowna ze sie w uszy wsadza albo te wieksze na uszy tylko ja nosze okulary to zeby za mocno nie sciskaly bo mnie bedzie leb bolal ;/ no i musza mi dzialac z koma tez dobrze by bylo gdyby mialy na kablu ten dzynks ze odebrac jak ktos dzwoni i przelaczac piosenki ale to nie jest konieczne
poki co mam zamiar kupic sluchawki koss porta pro ktc nie wiem czemu ale chyba je widzialem gdzies w jakiejs bajce i gdy jej ujrzalem przegladajac sluchawki w sklepie internetowym to zapragnalem je miec ale boje sie ze te pierdolniki co sa po bokach beda idealnie na wysokosci okularow i beda mnie cisnac ;/ dawajcie propozycje zapraszam

3 komentarze :

  1. Gumuś nie znam się na słuchawkach ale znam ten okropny bul gdy masz założone okulary a na to nauszne okulary i Ci ściska te oprawki i to boli ;| więc życzę Ci żebyś znalazł jak najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. da sie przezyc te 2-3h filmu i po jakims czasie zapomina sie ze ma sie zalozone jedne okulary na drugie zreszta te od 3d sa raczej luzne

    OdpowiedzUsuń
  3. Dousznych nie polecam (mi zawsze lewa wypada z ucha i kurwicy idzie dostać, poza tym jakość chujowa). Koneserem na miarę Miłka nie jestem i przeważnie słucham muzyki na takich wyjebanych Philipsach za około 80zł, więc gówno nie jakość. Niemniej mi styka. Ostatnio to prawie w ogóle na słuchawkach nie jest grane bo wożę się po mieście furą.

    OdpowiedzUsuń