wtorek, 10 grudnia 2013

glupi sklep

bylem dzis w sklepie kiedys chyba byla notka ktora sie tak zaczynala ale ona byla o dobrym sklepie z tego co pamietam ta jest o zjebanym jedynym ktory jest tej mojej wiosce nie bylem w nim od tak dlugo ze juz nie pamietam jak dlugo tak dlugo w nim nie bylem taki jest zjebany pare brzydkich lat temu w sumie i on jest taki ze chcesz isc do niego i jest zamkniety bo babka se zrobila przerwe na obiad i 13-15 nic nie kupisz i zawsze jak chcesz cos kupic to jest wlasnie ta godzina kiedy ona zre obiad i o osiemnastej(kiedys i w ogole to mega wczesna godzina chociaz tera czuje jakby to bylo juz grubo po polnocy oczy mi sie zamykaja) juz go zamykaja total i dopiero rano otwieraja a ta typiara co sprzedaje to strasznie niesympatyczna tak sie gapi spode lba i wyglada jakby w myslach sobie mowila czego chcesz gnoju co jeszcze maslo chcesz kutasiarzu wypierdalaj juz stad i jakby chciala z calego hajsu ojebac a wkolo sklepu jakiej wiejskie menele stoja i chleja piwsko a w sklepie jak za komuny puste polki nic nie ma niewazne notka miala byc o tym co mi sie dzisiaj przydarzylo tak wiec bylem tak bardzo spragniony jakiegos chemicznego slodkiego napoju ze postanowilem ze pojde do tego sklepu chociaz postanowilem ze nie bede do niego chodzil i ide przed sklepem jakies wiejskie bonusy z bronxami w renkach w sklepie ta sama bida co te pare lat temu tylko tej typiary wiecej dwa razy wiecej spasla sie jak wieprz ale tak samo sie gapila ktos byl przede mna w kolejce to sie szybko rozejrzalem co jeszcze by wziac oprocz tego picia skoro juz tu jestem upatrzylem sobie jogurt pitny danone bananowotruskawkowy(lubialem go kupowac gdy mieszkalem jeszcze w akademcu) i galaretki takie pokrojone w kostke i obtoczone w cukrze na wage kupilem wrocilem do domu rozpakowywuje patrze i mi dala truskawkowy zamiast bananowotruskawkowego no kurwa chyba najgorszy mozliwy smak jogurtu truskawki tak bardzo przereklamowane wszyscy sie nimi jaraja a ja nie wkurwilem sie powinni zamknac w pizdu ten sklep i w ogole wszystkie takie powinny byc tylko sklepy samoobslugowe ze moge sobie pochodzic miedzy polkami dotknac pomacac patrzec sobie nawet z godzine i nikt nie bedzie sie pytal co podac bezstresowe zakupy
dawno nie pisalem wiec pewnie jest mnostwo bledow literowek zjedzonych liter ale jak zwykle nie chce mi sie tego poprawiac nawet tagow nie chce mi sie dac

2 komentarze :