sobota, 21 grudnia 2013

progresy progresy #2

dzis jest sobota w poniedzialek przychodze do pracy jeszcze dobrze do niej nie wszedlem i ida kolesiowy z dzialu kadr i jedna mnie zauwazyla biegnie w moja strone i krzyczy DOSTAJESZ AWANS SKURWESYNU ja nie wiem co sie dzieje wiec powiedzialem slucham o; a ona ze JEBANY AWANS \o/ i ze mam przyjsc po pracy albo jutro ale ja wlasnie zaczynalem prace druga zmiane wiec jak skonczylem to juz ich dawno nie bylo wiec poszedlem do nich nastepnego dnia i stwierdzily ze maja dla mnie juz umowe nowa ale z data dwudziestego grudnia wiec wtedy mam przyjsc wiec wczoraj przyszedlem znow i podpisalem umowe tera jestem pracownikiem total stachanowiec dostalem podwyzke bonusowy hajs na swieta urlop w koncu bede dostawal hajsy za akord same profity nawet jedna pani mi dala cukierka krowke w czekoladzie no i nie wiem co dalej probuje zdobyc urlop na sylwka zeby sie w koncu spotkac z ziomkami ale majster mowi ze jeszcze nie wie czy moze mi dac i na razie chuj czekam na decyzje

dam jeszcze jakas nutke ostatnio w koncu przesluchalem takie rzeczy i propejn wiec cos z tego drugiego moze
jaranko jest

8 komentarzy :

  1. Gratuluję awansu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile zarabiales i ile zarabiasz teraz? :3 Dostajecie te boniki na swieta dla calej rodziny i ze czujesz dobrze czlowiek i za darmo jesz??

    OdpowiedzUsuń
  3. tu kucyk jak cos napisalem to pytanie co :3

    OdpowiedzUsuń
  4. wczesniej 8,05/h tera 8,75/h xD bony nie normalnie do wyplaty dodatkowy hajs 'dodatek swiateczny' czy jakos tak 350 zl a jedzenie darmo to daja zupe albo kielbase mozna tez cos zajebac jakies paruwki z pakowni wedlin sie gdzies skitrac je zjesc ale to nielegalne i mozna dostac mandat jeszcze dodatkowo do wyplaty sie dostaje 120 zl na wydanie w sklepie firmowym mozna sobie cos kupic

    OdpowiedzUsuń
  5. o kur jak fajnie, 350zl wiecej na swieta :3 Podwyzka nie jakas super, ale fajnie ze cie zauwazyli (o ile kazdego po ilus przepracowanych h nie bioro wyzej) xD szanuje guma za burzliwy rozwoj kariery oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. kazdy po 3 miesiacach pracy jak sie sprawdzi przedluzaja z nim umowe i dostaje taka podwyzke ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. przecież 70 groszy co godzina więcej, to ponad stówka ekstra do wypłaty!
    gratulacje guma i pozdrowienia!
    /radgos

    OdpowiedzUsuń
  8. No to się widzieliśmy, czekam na dogrywkę w lutym!

    OdpowiedzUsuń