wtorek, 30 kwietnia 2013

tluszcz

polozylem sie o trzeciej jakos chyba kolo dziewiatej sie obudzilem ale stwierdzilem ze jeszcze sie nie wyspalem wiec dalej lezalem w lozku probujac zasnac nagle wbija zjebany koles (znow o nim notka ale nie dam go w tytule bo to kurwa moj blog nie o nim) jest nadzwyczajnie cicho nie wlacza zadnego dr hosue czy m jak milosc albo meczu ja tam dalej niby leze dalej spie nagle slysze taki dziwny odglos jak sie ma pasek i ta metalowa czesc jak sie nia potrzasnie to stuka i slysze to tak szybko otwieram jedno oko moje krzeslo pelne ciuchow na szczescie przyslania mi wiekszoc widoku widze jak cos sie rusza w okolicach kroku i troche leb zjebanego kolesia nagle on dyszy mocno walil konia to jest pewne gdy ja lezlem na lozku na przeciwko a jak skonczyl to poszedl dalej na zajcia ja pierdole pewnie robil to ta reka bez palcow i ja od rana disgusted jeszcze lezalem sobie gdzies do drugiej zadzownil ziomek ze 0,7 i mam wpadac to wpadlem ojablij pogralim w residenta na wii troche tera stracham a jak wracalem autobusem od niego to jakos inaczej wracal niz normalne 100 lat musialem isc po drodze kupilem chleb piekus i horalek orzechowy (pozdro Maciek) a przed wczorej koncert vnm balem sie ze mnie zabija ale same gimby w ermaksach baly sie mnie i fajine bylo jaram sie w opor daje nagrywke co ja nagralem placek z haszem bardzo dobry polecam

ps zgolilem brode

#edycja
wyslalem notke a zapomnialem po co taki tytul notki dalem zanim zjebany koles sie masturbowal to zapukaly do drzwi sroczki z pokoju obok i mnie obudzily pytaly sie czy mam olej pozyczyc ale nie mialem bo nawet nie mam patelni tylko garnek o; a wspollokatorzy tylko zupki chinskie jedza albo swieze klopsy prosto z lodowki co im mame zrobi jak pojada na weekend do domu

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz