poniedziałek, 8 kwietnia 2013

zjebany koles

dziele pokoj z dwoma kolesiami niestety pierwszy jest normakny po prostu mi nie przeszkadza za to drugi jest tak zjebany ze nie wiem byla godzina osiemnasta i strasznie mi sie chcialo spac wiec sie polozylem 'na godzinke' oczywiscie od razu ten zjebany koles wlaczyl sobie jakis jebany mecz orendz t-mobile ekstraklasa czy cos takiego na glosnikach bo chuj ze tam dzielisz pokoj jeszcze z innymi osobami niech wiedza ze ogladasz nowy odcinek m jak milosc jeszcze dam tak glosno zeby w sluchawkach slyszeli i ludzie z pokoju obok ale jakos udalo mi sie zasnac tylko obudzilem sie po trzech godzinach caly dzien sie mialem dzisiaj uczyc ale nic z tego nie wyszlo caly czas spac mi sie chce taki jestem niewyspany pewnie wina tego zjebanego kolesia bo juz o 7:30 rano napierdalal jakas siatkowke az sie przebudzilem i potem juz nie moglem zasnac tylko sie przerzucalem z jednego boku na drugi wkurwilem sie bedzie wiecej notek o zjebanym kolesiu zalezy czym mnie wkurwi nastepnym razem nie chce mi sie nawet tego czytac czy jakis bledow nie ma ;/

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz