niedziela, 26 maja 2013

szczypior jak zwykle wkurwiony jak nigdy

ogladalem sobie bleach i dzwoni ziomek czy wbijam na dzielnie to sie zgodzilem i od razu wyruszlem w droge on tez tylko ze spod torunia samochodem ja z akademaca z buta no i on byl szybciej to dzwoni do mnie gdzie jestem ja sluchawki w uszach to odebralem tym guzikiem co jest przy sluchawkach telefonowych powidzialem mu ze juz jestem blisko przy parku rozlaczyl sie a mi telefon chyba sie odblokowal po tym telefonie i w kieszeni jak go mialem to sie cos powciskalo slysze jakies pikanie i nagle polaczenie wyjmuje dzwonie do kolesiuwy to szybko rozlaczylem ale poszly ze dwa sygnaly napisala mi sms za chwile czy pomylka odpisalem ze tak jako ze mam dlugie wlosy i bylem skupiony a pisaniu smsa to nie widzialem za bardzo co przede mna sie dzieje no i podnosze glowe przede mna jakis koles starszy z zono zapewne no i prosto we mnie jakby nie mogl mnie wyminac skoro widzial ze nie ogarniam ja sie wykrecilem troche zeby go nie walnac a on nic mnie z bara wzial wtf tak mnie wkurwil ze prawie sie cofnalem i mu nie zajebalem ale koles na mnie czekal to sie powstrzymalem ale cala droge do umowionego miejsca o tym myslalem i nawet opowidzialem o tym ziomkowi tak mnie wkuwil ten dziad a ja jestem raczej spokojnym czlowiekiem nie wiem co sie stalo moze z glodu agresja bo poki co zjadlem dzis tylko dwie paruwki kolo czternastej nie wiem nie mam pojecia na tytul notki

1 komentarz :