sobota, 18 maja 2013

przepis na paruwki by guma

siemanko witam na moim blogu dzis pokaze Wam jak zrobic zajebiste paruwki to bardzo latwy przepis wiec kazdy powinien sobie z nim poradzic a studenci beda go uwielbiac bo jest smacznie i tanio no to zaczynamy


najpierw bedziemy potrzebowali lodowke niewzne jaka byle dzialajaca zaraz do niej wrocimy

kolejna niezbedna rzecza jest mikrofalowka powinna byc jak lodowka - dzialajaca

wracamy do lodowki musimy w niej miec paruwki oraz keczup albo co tam lubicie ja lubie keczup ale czasem kupuje sobie co innego musztarde czy jakis sos czosnkowy ale to rzadko najczesciej mam keczup


tera wyciagamy paruwki i obieramy je z folii (niektorzy obieraja dopiero po podgrzaniu ale tak jest chujowo imo)

nastepnie wkladamy nasze swiezo obrane paruwki do mikrofalowki (nie wiem skad ten brud ale mylem ja jakis czas temu pewni zjebany koles korzystal jak mnie nie bylo w pokoju ale talerz specjalnie umylem do napisania tego poradnika xD)

tera nastawiamy czas i moc to mega wazne bo mozna latwo wysadzic paruwki w powietrze i wtedy bedzie pojedzone a mikrofalowka do umycia #chujowo
ustawiamy jak na obrazku time na tak troszke za jedynka a power na m. low

po uplywie tej troche wiecej niz jednej minuty wyciagamy z mikrofalowki cieplutkie paruweczki szkoda ze nie mozecie czuc tego co ja czuje bo pachna wybornie

wyciagamy chleb jaki lubicie ja mam akurat z biedry bo tam kupuje paruwki ale czasem w innym sklepie kupuje

juz prawie jestesmy na finiszu dajemy keczup na chleb
zapomnialem obciac paznokcia u malego palca xD

i w tak przygotowany chleb zamykamy paruwke



czy mozna wycisnac z zycia jeszcze wiecej?
/\to najwieksza czcionka jaka dalo rade<-ta najmniejsza/\


10 komentarzy :

  1. dziekuje za poradnik dzis sprobuje i skomentuje z informacją jak bylo

    OdpowiedzUsuń
  2. To muj tekst.

    To znaczy jest to tekst skrzypasa albo nosikamyka, nie rozróżniam ich, ale ja go rozpowszechniłem.

    Żądam procentów od pieniędzy z google.

    OdpowiedzUsuń
  3. ktory tekst ten z wyciskaniem? nie bedzie zadnych pieniedzy google nie ogarniaja tego bloga ich specjalisci nie wiedza co sie dziej tak mi napisali w mailu

    OdpowiedzUsuń
  4. pszepis stary ale skuteczny bardzo dobrze ze wiecej osub go pozna rub wiencej pszepisuw pozdruwki

    OdpowiedzUsuń
  5. guma daj cos wes napisz cos

    OdpowiedzUsuń
  6. wyborne paruwki polecam ten przepis

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy trzeba cały czas trzymać tak lewą rękę, żeby dobrze wyszły?

    OdpowiedzUsuń
  8. nie po kazdym czekpoincie tak robisz wiesz jakbys stawial ptaszka przy wykonanym zadaniu

    OdpowiedzUsuń