piątek, 17 maja 2013

przyczajony wonsz ukryty jez

bylem sobie na wykladzie na jedynym na ktory jeszcze chodze z biologicznych podstaw zachowania jak zwykle mega ciekawy po wykladzie poszedlem sprawdzic czy juz dostalem hajsy niestety nie no to wracam do akademika taki :( i przed akademikiem spotykam ziomka co rok temu z nim mieszkalem w pokoju ale w tym roku niestety nie dostal akademika a szkoda bo on>zjebany koles no i on szedl po piwo do specjalnego sklepu z piwem to przeszedlem sie z nim i kupil w nim piwo bananowe o; jeszcze sobie pogadalismy i odprowadzilem go na przystanek bo mieszka pod toruniem tera akcja wracam z tego przystanku przez taki mini park co jest obok mojego akademca i ide sobie nagle jakis glos z krzakow obok i wyskakuje bonus lysy dziary wszedzie od stop do glow juz mysle ze mnie minie ale zaczyna sie na mnie gapic i stalo sie zapytal sie mnie czy moze mi zadac pytanie i zapytal mnie czy wole kobiety czy mezczyzn ja odpowiedzialem ze kobiety i on mi nie uwierzyl caly czas powtarzal ze wygladam jakbym preferowal kolesiow i ze smiesznie wygladam zebym sie kurwa ogarnal i jeszcze sie okazalo ze byl z nim drugi bonus i tez cos do mnie mowil ale sie nie skapnalem to prawie mi wyjebal ze nie slucham a on chcial zebym sie dorzucil mu na piwo ale powiedzialem ze nie mam kasy i przyspieszylem kroku ale mnie nie gonili ten pierwszy jakis wazny telefon mial ze zupelnie o mnie zapomnial a ten drugi wiedzial ze nie da mi rady dzisiaj wiec odpuscil poscig no i mialem serce w przelyku lecz nic mi sie nie stalo wrocilem bezpiecznie(chociaz jakby bylo wieczor to pewnie bym zgarnal wpierdol i chuj w dupe) na baze i pisze sobie notke i sie zastanawiam czy serio wygladam tak jakbym wolal facetow czy dlatego zadne dupeczki nie zarywaja bo mysla ze nie maja u mnie szans? a na wykladzie byla kolesiowa i miala koszulke na ramionczkach taka czarna i reke miala pocienta na calej dlugosci over dziewiec tysiecy cienc tam musialo byc o;

4 komentarze :

  1. notka trzyma w napięciu do ostatniej chwili rub wincyj

    OdpowiedzUsuń
  2. robi sie powarznie czekam na drugol czensc przygud kryminalnych

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje ze nie bedzie drugiej czesci ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ma byc bo wpierdol

    OdpowiedzUsuń